Vrátenie tovaru, reklamácie a výmeny tovaru
Pri vrátení tovaru spoločnosti Focus Nordic je nutné splniť tieto podmienky:
- Žiadosť o vrátenie tovaru sa musí urobiť cez formulár dostupný na, tento je potrebné zaslať na adresu info@focusnordic.sk a žiadosť musí byť následné schválená spoločnosťou Focus Nordic
- Vrátenie tovaru sa nevzťahuje na plne funkčné produkty s výnimkou prípadov, keď Focus Nordic dodal nesprávny produkt
- Vrátenie tovaru sa nikdy nesmie uskutočniť fyzicky cez zástupcu Focus Nordic
- Za akékoľvek vrátenie tovaru bez schválenia spoločnosťou Focus Nordic si budeme účtovať všetky náklady na doručenie, ktoré s tým budú spojené
- Reklamácie týkajúce sa dodávky chybného produktu, prípadne nesprávneho produktu, sa musia uskutočniť do 8 dní od dátumu dodania
Poškodenie pri doprave
V prípade poškodenia pri doprave:
- Poškodenie ohláste priamo vodičovi, ktorý dodá balík, a dbajte na to, aby to bolo správne zdokumentované. Je dôležité, aby ste tak urobili ešte pred podpísaním dokladu o dodaní
- Poškodenú dodávku fotograficky zdokumentujte
- S reklamáciou sa obráťte na info@focusnordic.sk a poskytnite opis poškodenia, číslo dodávky, číslo faktúry a pripojte všetku dokumentáciu
- Všetky obalové materiály uchovajte pre ďalšie riešenie prípadu